BSO

Basisschool Swartbroek werk samen met BSO De Parel in het gebouw van de school. Een gezellige BSO in een parel van een dorp!
BSO De Parel is een buitenschoolse opvangorganisatie met vestigingen in het nieuwe gebouw van de KC Altweerderheide en vanaf schooljaar 2024-2025 ook in MFA Swartbroek. Ze vangen kinderen op van meerdere scholen. De kinderen voelen zich er veilig en geborgen in een warme huiselijke sfeer! Binnen de locaties bieden ze leuke en gezellig ingerichte kinderopvang met voldoende speel- en ontspanningsmogelijkheden. Ook maken ze gebruik van de speelruimtes buiten de gebouwen en de daarbij horende attributen.

ELK KIND IS EEN UNIEKE PAREL
De buitenschoolse opvang van Basisschool Swartbroek is een kleinschalige opvang waar kinderen hun vrije tijd voor en na school doorbrengen. De BSO is 5 dagen per week voor en na schooltijd open (indien er vraag naar is) om uw kind(eren) professioneel, kleinschalig en vertrouwd op te vangen. Ook in vakantieweken blijft de BSO hele dagen open. Anneke Pellemans beheert als zelfstandig ondernemer de BSO, zij is aangesloten bij franchise onderneming Opvang Nieuwe Stijl.
Kenmerkend voor de buitenschoolse opvang:
  • Flexibel
  • Professioneel
  • Kleinschalig
  • Vertrouwd
  • Een "thuis" voor uw kind
Klik op https://www.onsdeparel.nl/ voor meer informatie. Naast bellen of mailen via Basisschool Swartbroek, kunt u ook rechtstreeks contact opnemen door te mailen naar buitenschoolseopvang.deparel@gmail.com of telefonisch via 0644570430.

Swartbroek in beeld